Mislykket import

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Ofte stilte spørsmål >

Mislykket import

 

Dersom man får denne feilmeldingen ved import av datasett til Maestro Sky skyldes dette at brukeren har gitt nytt navn til datasettet/.zip-filen utenom Maestro-programmet, altså rett i filutforskeren.

Dette er ikke riktig måte å gi nytt navn til et datasett.

clip0164

 

 

Eksempel: I bildet under ser man på øverste linjen (filstien) at brukeren har endret navn på .zip-filen til å hete "Selskap 1 AS".

Går man inn i zip-filen ser man datasettfilene (.ini, .mas, .mpx osv) og .zip-filens egentlige navn, som her er "123_123456_123".

clip0076

 

 

 

 

 

 

hmtoggle_arrow1Korrekt måte å endre navn på datasett i Maestro Årsoppgjør

 

 

hmtoggle_arrow1Hvordan rette opp slik at datasett-navn blir riktig og importen kan forsette