<< Click to Display Table of Contents >> Navigation: Ofte stilte spørsmål > Mislykket import |
Dersom man får denne feilmeldingen ved import av datasett til Maestro Sky skyldes dette at brukeren har gitt nytt navn til datasettet/.zip-filen utenom Maestro-programmet, altså rett i filutforskeren.
Dette er ikke riktig måte å gi nytt navn til et datasett.
Eksempel: I bildet under ser man på øverste linjen (filstien) at brukeren har endret navn på .zip-filen til å hete "Selskap 1 AS".
Går man inn i zip-filen ser man datasettfilene (.ini, .mas, .mpx osv) og .zip-filens egentlige navn, som her er "123_123456_123".
Ønsker man å gi nye navn til datasettene/.zip-filen må man bruke Endre navn-funksjonen som finnes på høyreklikk i Maestro Årsoppgjør:
Tips! Det vil være mye lettere å finne igjen riktig datasett til riktig klient i Maestro Sky, dersom datasettet har fått et beskrivende navn.
|
|